سومین مسابقه ملی دانشجویی فـنـاوری نـانـو
 
نهاد ترویجی فناوری نانو در انجمن شیمی دانشگاه اصفهان
مکانی برای آشنایی با آخرین رویدادهای علمی مرتبط با فناوری نانو

 هدف از برگزاری این مسابقه که بزرگترین رقابت علمی دانشجویی کشور در زمینه فناوری نانو است، ایجاد فضای رقابتی سالم به منظور افزایش آشنایی دانشجویان با فناوری نانو، گسترش آموزش فناوری نانو در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی – آموزشی کشور است.

علاقمندان به فناوری نانو می‌توانند با شرکت در این آزمون، میزان آشنایی خود با فناوری نانو را مورد ارزیابی قرار دهند و برای ارتقاء سطح آگاهی خود برنامه ریزی و تلاش نمایند. کلیه افراد علاقمند به فناوری نانو در تمامی رشته‌های دانشگاهی مرتبط، دانشجویان، فارغ التحصیلان، اساتید، کارمندان، دانش آموزان و معلمان امکان حضور در این مسابقه را دارند.

این مسابقه در یک مرحله‏ و بصورت تئوری برگزار خواهد شد و کلیه سوالات آزمون به صورت چند گزینه ای طراحی می شود. ارزیابی نهایی آزمون بر اساس مقطع تحصیلی و در دو گروه صورت خواهد گرفت: 1- گروه تحصیلات تکمیلی و 2- مقطع کارشناسی و پایین تر. همچنین در این آزمون تعدادی سوال تشریحی علاوه بر سوالات چهار گزینه ای ارائه خواهد شد تا داوطلبان دریافت گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو  به آن پاسخ دهند. اعطای گواهی توانمندی تدریس منوط به کسب حد نصاب علمی در آزمون چهار گزینه ای است.


نظرات شما عزیزان:

دانشجوی مهندسی شیمی
ساعت9:03---22 اسفند 1391
سلام خیلی ممنون پس برای همکاری شماره ی تماسی برای من بفرستید تا بدونم دقیقا چه روزی وچه ساعتی باید مزاحمتون بشمپاسخ: با سلام و احترام شما می توانید از طرق زیر با ما در تماس باشید. Best Wishes The nanosky team Department of Chemistry, University of Isfahan, Isfahan 81746-73441, The Islamic Republic of Iran Communication with the nanosky team: Cell phone & sms: 09332423056 Email: nanosky.isf@gmail.com Weblog: www.nanosky.loxblog.com Email of Supervisor: Bi.Sarkhosh@gmail.com با کمال میل در خدمت شما هستیم. شما می توانید در روزهای 22 و 23 اسفند ماه از ساعت 10 تا 16 با مراجعه به انجمن شیمی دانشگاه اصفهان با دریافت اطلاعات و پوستر ویژه مسابقات به عنوان نماینده ما در دانشگاه صنعتی زحمت اطلاع رسانی را به عهده بگیرید. با تشکر از توجه و پیگیری شما.

دانشجوی مهندسی شیمی
ساعت17:42---20 اسفند 1391
من دانشجوی جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهانم تا بتونم توی همه ی مسابقات وهمایشات هستم چرا تبلیغات همایشاتون انقدر کمه تا ححدی که ما که دنبالشم هستیم نمی دئنیم کی برگزار میشه
پاسخ: با سلام و احترام، دوست گرامی حق با شماست، اطلاع رسانی تیم نانو اسکای تنها در حوزه دانشگاه اصفهان بوده و البته دانشگاه کاشان، دلیل اینکه دانشگاه کاشان در لیست ارائه خدمات کارگاهی قرار گرفت نیز پی گیری مستمر دانشجویان دانشگاه کاشان بود. اگر دانشگاه صنعتی اصفهان تمایل به شرکت در سری کارگاه ها کلاس ها و دوره های مرتبط با فناوری نانو را داشته باشد، دانشگاه اصفهان با کمال میل در خدمت عزیزان دانشگاه صنعتی نیز خواهد بود. برای برقراری این ارتباط کافی است تا نماینده ای از دانشگاه صنعتی برای برقراری همکاری و ثبت نام و هماهنگی، اعلام آمادگی فرمایند. پیشنهاد می کنیم شما این وظیفه را به عهده گرفته و مشابه دانشگاه کاشان، نماینده ما در دانشگاه صنعتی و دانشکده مهندسی شیمی باشید. با احترام دبیرخانه نانواسکای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 22:34
Nanosky

درباره وبلاگ


خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نهاد ترویجی ستاد نانو در دانشگاه اصفهان و آدرس nanosun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 1620
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1